9ste Dekker Elektro Tweetallen familietoernooi van Spijkenisse

Wij organiseren op 30 november 2024 alweer voor de negende keer een familie jeugdtoernooi voor tweetallen.

9e Dekker Elektro Tweetallen familietoernooi

Tijdens de 8e editie streden 43 koppels om de team en individuele prijzen.

Vooralsnog wordt voor deze 9e editie het maximum aantal teams bepaald op 40.

Toernooi info

Het is een tweetallentoernooi, dus je schrijft je in samen met iemand anders. Dit mag een familielid zijn(vader, moeder, oom, broer, opa , zus, enz.) of een ander jeugdlid.
(Voorlopige deelnemerslijst onderaan deze pagina)

Op bord 1 speelt de jeugdschaker  met leeftijd van 12 jaar oud of jonger. De leeftijd van je teamlid(bord 2)is niet belangrijk, maar hij/zij mag alleen geen jeugd of KNSB rating hebben boven de 1700. Heb je geen teamlid, maar wil je wel meedoen. Ook niet erg, wij vinden op de dag zelf wel een partner. Dus schrijf je in.

Speelzaal

Er wordt gespeeld in de clubruimte van de schaakvereniging.
De Boekenberg Markt 40 3201 CZ Spijkenisse

Informatie over de route en het parkeren is te vinden via

Tijdschema

Aanmelden               :  11.00 – 12.00 uur(bij de zaal)
Aanvang 1e ronde    :  12.20 uur
Prijsuitreiking            :  rond 16.45 uur

Groepen

Er wordt in één groep gespeeld.

Inschrijfgeld en inschrijven

Het inschrijfgeld bedraagt € 5,- per team(een drankje is inbegrepen). Te voldoen voor aanvang in de speelzaal.

Speeltempo

Er worden 7 ronden Zwitsers gespeeld.
Bedenktijd is 15 minuten p.p.p.p.

Prijzengeld

Teamprijzen;              Bekers voor 1e, 2e, 3e plaats
Individuele prijzen:     Beker voor beste meisje, beste score deelnemer < 12 jr en beste score deelnemer > 12 jr

Voor meer informatie