In seizoen 2023-2024 hebben schakers van de 1e en 2e teams van onze vereniging training gevolgd bij IM Jasel Lopes, steevast op de zondagen na de KNSB rondes.
Als afsluiting van dit trainingsjaar wordt daarom op zondag 21 april een Training workshop georganiseerd voor alle senior leden en de sterkere jeugd.

De trainingen zullen gegeven worden door een aantal van de 1e team spelers, en zullen rondom één of meerdere thema's worden vormgegeven.
De deelnemers worden verdeeld over verschillende niveaugroepen.
Meer details daarover zal binnenkort hier worden weergegeven.

Het is de bedoeling dat er om 13 uur gestart zal gaan worden, en de laatste training rond 17 uur weer klaar zal zijn.
Een volle middag dus, waar op een gezellige, interactieve, en inspannende manier met schaken bezig zal worden gegaan.
Zodra het programma bekend wordt, zal dat weer via mail en in dit bericht worden vermeldt.

SV-leden kunnen zich aanmelden door een het formulier in te vullen,

Formulier workshop