Afgelopen vrijdag 22 september werd er tijdens onze clubavond naast de interne competitie ook de Schaak-Off gehouden. Het was voor mij een eerste keer om deze editie in te luiden dit jaar. We konden al snel van start in 5 groepen waar ieder vocht voor een plek in de regionale finale. Het ging er flink aan toe en daardoor waren in sommige groepen ook meerdere spelers die op hetzelfde aantal punten stonden. Op de avond zelf werd besloten dat onderlinge resultaten beslissend zou zijn. Na een overleg met de coördinator konden we achteraf alsnog wat deelnemers die gelijk stonden op punten feliciteren met een plek in de regionale finale. De trouwe clubgenoten en de bezoekende hobbyschakers konden goed overweg en het werd dan ook een gezellige avond voor velen. Namens de vereniging bij deze nogmaals onze hartelijke felicitaties voor de winnaars van elke groep. Hieronder de winnaars die door zijn naar de regionale finale en sfeerfoto's. We kijken uit naar en nodigen alle schakers in de omgeving uit voor een volgende editie!

Winnaars lokale ronde Schaak-Off van SV Spijkenisse: Job Verheul, Iwahn Apon, Jasper Pastijn, Jasper Verbunt, Ivan Jansen, Frank Buijck, Lisa Verbunt en Max Siebel.